Bestelwijze

Voor het bestellen van gepersonaliseerde ansichtkaarten.

4 stappen voor het bestellen en aanleveren van je logo en adres

Stap 1

Bestel de gepersonaliseerde A6 knooppuntkaarten via de webshop of mail
Geef aan om welk kaartnummer het gaat. Op de achterzijde van de kaart wordt het logo en adres plus een QR code die linkt naar Tips en Hotspots binnen deze regio gedrukt. Op de voorzijde een ‘pointer’ nabij de locatie.

Stap 2

Wanneer je de bestelling plaatst via de webshop gaat na betaling het proces van start. Bij een bestelling via de mail ontvang je een betaallink.

Stap 3

Stuur het logo het liefste op als ‘vector’ voor het scherpste drukwerk-resultaat. Dat wil zeggen als .ai-bestand, .eps-bestand of .svg-bestand. Samen met je adresgegevens naar info@knooppuntkaart.nl

Stap 4

Na ontvangst van je logo en adresgegevens gaan wij de gepersonaliseerde kaarten opmaken en sturen hiervan een bestand terug voor goedkeuring.

Stap 5

Na goedkeuring via de mail kunnen er geen wijzigingen meer plaatsvinden en gaat het drukproces van start.